måndag 27 juni 2011

Midsommar i Storebro

20 dagar sedan jag skrev en blogg senast. Det hade ju inte hänt något så varför då slösa på papper? Men nu så kunde jag leka med unge Dx och komma loss med sådant som är det bästa som finns. En timme med mjukisar!
Eller en kärleksstund med en kedjesåg. Tyvärr finns det ingenting mer att såga ner på tomten men furuskogen ovanför backen lockar!
Unge herrn är inte på väg att lägga sig, långt därifrån!
Vad vore livet utan barnbarn, snygg morfar har hon ju också.

M och Di i blåbärsskogen, det blev ett hundratal i alla fall och en massa frisk luft!

Midsommarens höjdpunkt, sill, potatis, öl, nubbar och jordgubbar!
Allt fanns med och det regnade bara lite, lite grann.
Så morfar tackar för sig men lovar att komma igen.

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Så roligt att se att ni äntligen är tillsammans m era fina barnbarn:-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Nu testar jag igen...varje gang jag forsoker lagga en kommentar sa ombeds jag logg ain med mitt googlekonto. Sedan ska det skrivas kontrollord och sa ska jag logga in igen och sedan skriva kollord...Da blir det ju inga kommentarer!

    SvaraRadera
  3. Hmm..verkar funka bara om man ar anonym. Maste vara nagon installning dar.

    SvaraRadera
  4. btw...det ar bara dotter din som haller pa och testar..man maste ju signera nar man ar anonym.
    Kram kram

    SvaraRadera